Julavslutning 2008

Då har en termin gått. Ännu ett år så tycker jag att det gått snabbare än vad jag hade tänkt mig. En positiv sak som vi har att se fram emot är att nästa gång vi alla ses så blir dagarna bara ljusare och ljusare och det är en av de bättre presenterna.
Vi samlades i AG1 för att fira tillsammans. Det blev filmtävling där Johan Johansson tog hem förstapris genom att klara av 25 av de 31 filmerna som visades. Detta är imponerande då många av filmerna var gjorda innan Johan blev till. Första pris för detta blev en Hawaii skjorta som han lovade att han skulle bära vid resan till USA. Vi önskar lycka till med resan och skjortan. Det ryktas om att det är en brudmagnet. Julmust, pepparkakor och choklad bjöds det även på. Sedan så fick en av lärarna ta emot ett pris som enligt honom själv tydligen kommer från presidenten i USA, oscars juryn, skolledningen och eleverna, hmmm ;-)
Till slut så bytte vi julklappar och i mitt fall så blev det jackpot med choklad, jag lider med den som fick fågelmaten i det klotformade paketet :-(

God Jul och Gott nytt år önskar vi er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0